Nu händer de mycket!

Ja verkligen , i helgen så flyttade jag och ela runt alla hennes grejer hon hennes mama ute på Ekerö, Juste kanske ska informera om det också Ela  bor nu hemma hos mig undertiden vi fortsätter våran eviga letande på en 3a!

Vad händer mer då, jo på fredag blir det Norge, närmare bestämt Oslo som gäller. Och jag är riktigt nöjd över mina tåg billjetter

Stockholm C - Oslo S

fredag, 27 maj, 15:29
 
outgoing15:29 Stockholm C - 21:36 Oslo S
SJ, InterCity, tåg 57
 
Veronica Bengtsson
Vagn 12, plats 79, Fönster, Salong
Veronica Bengtsson
2 klass 202 SEK
Platsreservation 41 SEK
Kan inte ombokas Ingår
Summa 243 SEK
 

Oslo S - Stockholm C

söndag, 29 maj, 15:49
 
outgoing15:49 Oslo S - 22:01 Stockholm C
SJ, InterCity, tåg 56
 
Veronica Bengtsson
Vagn 12, plats 71, Fönster, Salong
Veronica Bengtsson
2 klass 198 SEK
Platsreservation 41 SEK
Kan inte ombokas Ingår
Summa 239 SEK
 
 
 
PRIS TOTALT 482 SEK

 Tycker de är rätt så nice att komma fram och tillbaka till Oslo under 500kr!!
Men sen så kommer hotellet osv vara dyrare så de är nog bra de.

Sen mina vänenr blir det en kort jobabr vecka,mån-ons, sen bär de av mot Riga och Monday Bar Black and White!! Ska bli sååå nice :D

Sen när man kommer hem på lördagen är det skogen kallar och söndagen Hard Inside!! Kan bli en galen vecka med massa studsande!! :D

Sen jobabr man Tis-fre och sedan börjar min första vecka av semester! Helt galet, vilket betyder west coast riot och metalltown!!!

Ja mycket som händer de närmaste veckorna helt enkelt...

♥Ha de så bra där ute i världen!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0