Nu händer det mycket igen

Ja nu ni är de full rulle hära!

Imorgon så är det visningen för lägenheten, så jag har försökt att städa och fixa iordning ordentligt i lägenheten.
Ja jag kommer inte ihåg om jag skrivit de eller inte men jag ska ju köpa en lägenhet i Ormkärr. Ska äntligen komma bort från min lilla skruttiga fuskbygge på 32kvm och flytta till en stor och fräsch 68kvm :D
Ska bli så himla skönt, men mitt i all packning och stök måste jag nu då få lite ordning i lägenheten igen för att kunna visa den till nya hyresgäster :P
Så imorgon blir det visning och sedan ska jag nog ta över lite grejer till den nya lägenheten. Ska försöka flytta så mycket små saker som möjligt nu i veckan för på fredag går stora flyttlasset med möblerna till den nya lägenheten! =D

Spännande, roligt, stressigt!!

Så annars denna vecka då, jo ikväll blir det träning och grupp möte. Har hittils gått ner 14kg! WOHO! så bara att fortsätta och snart äter jag vanlig mat hela tiden :P Kan nog snart börja med pasta och potatis igen också! mums! Sen blir det flytta grejer onsdag , torsdag blir det dans och fredag efter jobbet vaxning och sedan flytta flytta flytta..

Måndag: Träning, gruppmöte städa det sista
Tisdag: snygga till allt i lägenheten, visning, möjligen flytta grejer
Onsdag: flytta saker
Torsdag: Dans
Fredag: Vaxning, FLYTTA
Lördag: FLYTTA
Söndag: Fixa naglarna, hämta "onepiece" till kryssningen

Så veckan efter det blir det inte så mycket mera, ta igen ett gruppmöte jag har missat, orkester och sedan blir det äntligen MONDAY BAR SPRING BREAK CRUISE!! Längtar verkligen till detta. Kryssa över till Helsingfors med massa roligt party folk och häääääärlig musik :D

Sen blir det tillbaka till vardagen fixa i nya lägenheten, städa i den gamla... ja osv osv....

Men nu är det snart dags att sluta denna arbetsdag så man kanske ska göra ett litet sista ryck ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0