dumdibum

Ja man har inte varit så duktig på att uppdatera här tydligen.
Veckorna flyter på jobbar och sliter, siter mest och önskar att man hade semester :p
Men men ca 2 veckor kvar sen får man njuta av en veckas ledighet :)

Denna helg var mycket trevlig! Fredagen började med trevligt middag med Jacke och Mia. Därefter tog jag mig en liten promenad och mötte upp Jocke. Satt och snackade ett tag sen var fick man ta sig hemmåt för att möte upp Henke och Lollo som hade lyckats ta sig till rätt sida av stan ;)
Vi satte oss och snackade skit, sedan kom jocke över och vi tog oss till Heron City för att spela lite bowling. Massa skratt och stoj. Sen hem till mig igen och snacka ännu mera skit.

På lördagen var de dags att åka in till staden och möte på massa härligt folk och gå på Grönan :) Vågade mig till och med på Insane! Det var en blandning mellan läskigt och roligt. Men men, en väldigt rolig dag var det i vilket fall som helst. Strax före åtta åkte jag och tanten och Danne iväg för att se lite race. Efter en den om och men så tog vi oss till plats och såg detta.

Söndagen spenderade jag i sängen/soffan och gjorde verkligen INGENTING.

Men nu är det tisdag och arbetsdagen ska snart börja, jo va tycker ni om min nya header? Lyckades efter mycket om och men att fixa till en personlig bild :) haha

Ne nog om detta!
♥ Ha de så bra där ute i världen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0