Dumdidum lite uppdate

hallo hallu!
Ja nu börjar allt att dra igång igen då :) tillbaka till vardagsens stress och förnöjelser.
ska börja med att lägga upp en bild på min tattuering kanske
 Den sitter sitter alltså på höger sida över höftbenet. Jag är jätte nöjd :)
 
ja sen så har man bokat sig en resa till Tyskland och staden Weeze, inte för att jag komemr att se så mycket av den men jag kommer att röjja loss vid flygplatsen och  en 14 timmars fest med grym musik.
 
Förra helgen så var familjen på en kryssning med Ånedin linjen, väldigt liten båt inte riktigt som man är van vid (Silja) Mend det var trevligt i alla fall.
 
Denna helg som börjar om några timmar så blir det kryssning igen fast denna gån till Riga med Silja, ska åka med mamma, Becka och Carmen. Ska blir väldigt trevligt. Dags att fylla på barskåpet igen också ;) hehe
 
Fullbokad som vanlig, Kryssning denna helg, nästa helg så gifter sig far min på lördagen och helgen efter det så blir det som ovannämt Q-base i Tyskland. så jag har redan halva september bokad. Sen så har ju mina gruppmöten med Itrim börjat igen och snart börjar även dansen igen också.
 
Men nu bjuder jag på två helt orelaterande bilder
 
Eftersom att jag inte längre fixar mina naglar så har jag lekt lite själv med naglarna, och sen en bild på mig bara för att jag känner mig lite ego ;)
 
Ha de så bra där ute i världen!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0