some update then

Ja hoppsan nu har man varit sådär frånvarande igen :P
Men men inte så mycket att göra åt den saken. vad har hänt sen sist då, ja jag har ju flyttat nu så himla skönt att bo större. Sen har allra bästa Jacke och hans tjej Mia flyttat in med mig :)
Väldigt trevligt faktiskt, nästan alltid någon hemma som man kan prata med.
Kryssen var riktigt trevlig som vanligt, tyvärr spökade min rygg ut så jag vart tvungen att gå och lägga mig "tidigt" dag två så jag missade en grym avslutning. Men men vad ska man göra.

Utöver de så lyckades jag falla pladask för mitt gamla KK R, vilket resulterade i att jag och Jocke gjorde slut. Lite tråkigt men de var för det bästa. Vi är fortfarande vänner och så, det verkar funka just nu i alla fall.
Så nu spenderar jag min tid med R istället och det går finfint.

Jag har även fyllt år och haft inflytt/födelsedagsfest det vart mycket folk ca 30 pers som kom, väldigt trevligt och kul faktiskt. Tyvärr så låg kameran i väskan hela kvällen så det vart inga bilder.

Nu till helgen så blir det företagskryssning, på tal om företaget så ska jag snart bli omflyttad.
Jag och mina chefer har pratat lite och kommit fram till att jag ska byta från mitt kontorsarbete till att mecka =D
Jag kommer att jobba med ett litet gäng som endast håller på med nyleveranser av bussar samt Service informationer(serie fel) Det ska bli spännande och kul.

Mer om det senare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0