typ före och efter

Som jag skrev tidigare skulle jag försöka få till en före och efter bild. Jag har inte riktigt hittat någon bra före bild (har inte kollat så jätte noga heller) men så här såg jag ut i slutet av sommaren

 Ca 70kg

och dessa bilder tog jag själv i måndags
 58kg

Nej de vart itne så jätte bra kvalite på dessa bilder, men så blir det med mobilen och när man ska försöka ta foto på sig själv :P

I övrigt så har jag haft en jätte härlig helg med resa till RIga med familjen, massa knasigheter i vanlig ordning.

Ikväll blir det Lasertag med lite rejvar folk :) Ska bli kul har aldrig testat det förut.
Jag ska innan dess kolla upp atlaskotan, en kota högt upp i ryggraden, om denna sitter snett blir man snedbelastad och "bär" då mer vikt på ena benet än de andra. Ska bli intressant att se med tanke på mina skador från min gymnastik tid. Främst efter att jag landade på axlarna ur en frivolt och sedan förstatte träna/tävla.

Men men mer om det senare, nu ett antal timmars jobb!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0