Dagens lunch!

Yes fixade och donade igår alltså.
Fick till en fantastiskt god sallad också för den delen :D



Denna delikatess består av
isbergssallad
Lönnebergas extrarökta skinka (smörgåsskina)
coktailtomater
gurka
champinjoner
melon (vet inte vad den heter men typ honungsmelon )
Apetina's Grill cheese (fettsnål)

Detta vart massa mums och mättande för den delen.
nuu är det ca 45 min kvar tills jag får sluta för dagen och det känns jätte skönt!

♥:at ska hämta mig vid jobbet och köra min till terminalen, en så snäll pojkvänn man har!
Sen blir det kryssning och Riga med familjen för hela slanten! :D

Men man kanske ska göra någon nytta sista tiden på jobbet dåra ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0