Snart är det kryssningsdax!


Ohyes snart är det dags! Torsdag kväll gäller det!
Men först ikväll ska jag och Ela ha syjunta då vi ska sy till våra benvärmare :) Vi gjorde ett försök igår men det vart inte så lyckat då min nya oanvända symaskin inte fungerar! Hurra! Jävla bra skit lixom, jag och Ela försökte som fan att få den att funka men det gick då inte. Så det blir till att kontakta Elgiganten och prata med dom.

Annrs i helgen så var jag hemma hos Ela i fredags och käkade middag tog det lugnt och käkade middag. väldigt trevligt. Rikard kom förbi senare så satte vi oss alla i bilen och åkte bort till Västberga för att käka på donken :P haha. På lördagen tog vi det lugnt. Sen kom Sara hem till mig vi snackade skit och drack lite vin. Sen drog vi in till Harrys och spenderade kvällen där :) Träffade Gurkan! Det var jätte roligt var alldeles för länge sen jag träffade henne senast! Typ i sommras! Men men de var trevligt iaf :)
Igår så hämtade jag och Henke Ela från jobbet och sen ja försökte vi sy.

Sitter nu på jobbet och är äckligt trött. Men det ljusa är att jag bara jobabr till onsdag :) ledig torsdag och fredag!
Jag är grymt peppad inför kryssningen kommer bli så nice! Sen fredag kväll efter att man har fräschat till sig lite så blir det att ta sig till skydsrummet och gå på kryssningens efterfest!! Så nice! Headhunters2gånger på sammma dyygn! Ohyes!!



Ne dags att göra lite nytta.

Ha de så bra där ute i världen! ♥



Kommentarer
Prinsessancarro

Tjo! Du Ville du ha armbandet?



eller har du bara glömt ^^

2011-03-08 @ 18:08:33
URL: http://prinsessancarro.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0