lite uppdatering då..

Hallojsan!
Ja jag var då inte så snabb på att uppdatera denna gången då. Men men, Kryssningen var Awsome! Redan på terminalen så dunkades de musik och folk var allmänt pepp! Härlig stämmning. Jag och Ela satte oss på en bänk och inväntade killarna som vi skulle åka med efter kanske en 40 min så kommer de äntligen! Aja, till kön och hämta ut biljetterna, sen invänta några som hade slantrat efter. In på båten jag och Ela höll oss nära högtalare hela tiden typ =P haha. Upp till hytten slängde av sig grejerna och ner till taxfreen, eller rättare sagt kön till den! Haha och vi hade ändå syndat oss! Men som tur var några av killarna redan där så vi hoppade smidigt in med dom :) efter det vart det middag med alla 12 som åkte med 4 tjejer och 8 killar :D Middag sen fixa till sig byta kläder sminka sig osv. Sen ner till killarnas hytt med lite dricka. De hade en trevlig högtalare med sig så vi drack där och stampandet började! Efter de så springer vi runt bland dansgolven stampar dricker, är ivid hytten och har korridorsfest och så gick de  runt :P haha. vid kanske 07,00 gick vi och la oss :)

Sen sov man kanske en ca 3 timmar, vakna möta upp resten käka frukost/lunch. Jag och Ela hamnade i cafeterian och satte oss med DJKebbe från 360 och hans flickvän. Väldigt trevliga båda två :)

Ja vi käkade sen ner till taxfreen igen för att hitta lite gott att snaska på och dricka :) sen började vi dansa igen :D både i korridoren och på dansgolven. (Ja de kommer bilder) När båten anländer i hamn tar vi vårat pick och pack och beger oss till Ela. Lite smått runda under fötterna glada och pumpade med musik! Hos Ela får vi äntligen den efterlängtade duschen. Vi gör oss iordning igen och fortsätter att dricka. Sen drar vi in mot stora staden igen för att gå till 360's Black and White!! Massa mera dans och massa skoj!

 

Ja den helgen var helt underbar i alla fall, tyvärr lyckades man dra på sig en förkylning som hette duga. Eller ja förskylning plus övre luftvägsinflammation.. Hmm.. Mindre kul är det i alla fall. Men min nya bästis är Cocillana :P haha. Ne så illa är det inte, men förra veckan när jag var hemma så var den min bästa vänn, Man tog en hutt och sedan sov man vidare.

I fredags var det Halinas Begravning, mindre kul men det gick bra trots allt, jag spelade en psalm med klarinetten och det verkar som att det var uppskattat av de flesta. 
Resten av helgen spenderades i soffan och bara tog det lugnt för att försöka friskna till.

Nu till helgen så ska Sara firas på lördagen på Pub Anchor :) De ska bli mys. Resten får vi se vad som händer.

Men nu måse jag fortsätta att jobba och bilder kommer så fort jag är hemma och kommer ihåg att göra en uppdatering :P

♥ Ha de så bra där ute i världen så länge!  ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0