Grattis mamma!

Igår fyllde lilla mamma år. Det firade vi med att gå ut på resturang och käkade massa god mat :) Det var trevligt att träffa alla igen. Blir ju inte så ofta nu för tiden. Visst jag träffar Carmen och Becka lite oftare men inte alla andra.


Det var en väldigt trevlig kväll som slutade lite senare än tänkt. Jag var hemma igen vid 22,30 tiden ca. Men det är sådant man får stå ut med. Det roligaste är att min familj alltid lyckas vara den högljudaste (är det ens ett ord? aja) vart vi än är =P Vi skrattar högt pratar och har oss. Mamma skämdes gärnet när vi ställde oss upp och sjöng för henne inne på resturangen :) Stackars lilla mamma. men vi (jag och Carmen) tyckte lite synd om alla andra som ville njuta av en lugn och trevlig middag för där satt vi och stojjade :P Men det är så det går när man samlar några av det Klamanska släktet :P Då blir det högöjut :)


Helt enkelt en vldigt trevlig kväll. Idag blir det att jobba på och sedan hem och städa tror jag. Eller ska man kanske slå en pling till Carmen och ta sig en liten promenad kanske hmm. Ja vi får se hur det blir. Måste städa till helgen känner jag i alla fall de börjar verkligen se ut som skit. Och kanske packa upp de lådotr jag fick med mig från farsan för flera helger sen som bara står och tar en massa plats :P hehe Ja jag har tydligen lite att fixa med. Måste börja sy mina och Elas fluffiga benvärmare också ju. Jag har för lite tid känner jag haha.


Men det löser sig så småning om!


Ha de så bra där ute i världen nu! ♥



Kommentarer
Prinsessancarro

Hej!



Grod armband! :D



Om jag akn få din mailadress så kan vi prata mer om hur du betalar, adress jag kan skicka till ect ^^ :D



Alt maila mig först :D:D



[email protected]

2011-03-03 @ 13:23:09
URL: http://prinsessancarro.blogspot.com/
Carmen

Fint foto :)



Det var jättetrevligt i onsdags. Hur går städningen?

Vi borde ha middag tillsammans snart och typ spela sällskapsspel. Gjorde det igår, det är grymt kul!

Kraam

2011-03-05 @ 14:24:23
URL: http://www.carmelia.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0