Vad hände där då?!

Jaha då har snart ännu en vecka gått dåra.
Föra helgen vart det urgång på 360 mel Ela, Sara, Sarah och Jocke.
En väldigt rolig kväll massa dans skratt och trevlig musik. Stackars Danne hämtade oss efteråt, men snäll som han är körde han hem mig och Jocke till honom.
Jag börjar tro att mina singel dagar är räknade just nu :P Jag börjar verkligen tycka om Jocke, Han är snäll och bla bla bla... Trivs jävligt bra med honom i alla fall. Vi har sovit ihop sen i fredags, bara tagit de lugnt kollat på tv, film snackat och myst.

hmm aja de lär man ju märka vad som händer.

I helgen blir det Västerås i alla fall på lördagen för att gå på Power Big Meet, se på massa fina raggarbilar :)

Sen får vi se vad för äventyr vi hittar på :P

Ne nu ska man kanske fortsätta arbeta då.

♥Ha de så bra där ute i världen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0