Måndag 31 januari 2011 - på jobbet. Halloj...

Måndag 31 januari 2011 - på jobbet. Hallojsan! Då har en ny vecka börjat igen då. Helgen vart väldigt lyckad tycker jag. Fredagen började med att jag tog mig ut till Ängbyplan och lilla Kajsa klippte av mig nästan allt hår :) efter det åkte jag hem duschade och fixade mig. Sen åkte jag och becka in till medis där vi mötte Eva. Sen drog vi vidare till lacuna! Kvällen började rätt så lugnt, men ju mer tiden går desto mer börjar vi stampa och skojja runt. Vid 2 stänger stället då vart de taxi hem och sova. Lördag så vaknar jag och blir hämtad av mamma runt halv 2 tiden. Vi kör ut till upplands Väsby och släpper dom. Sen åker jag och becka vidare med bilen ut till Stenhamra, lite virrigt var det men vi hittade till slut =p väl där snackade vi lite med Sara och Henke. Så körde vi hem till mig. Gjorde oss iordning och begav oss sedan iväg till harrys! Där kvällens händelse vart de officiella uttalandet om Sara och Henkes förhållande! Ja så nu är de ett par. Kul helg helt enkelt. Men nu är det snart lunch. Ha de så bra där ute i världen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0