Jul/Kryssning/Nyår

Ja jag har då inte varit duktig på att uppdatera hära. Full rulle hela tiden.
Men vad har hänt dåra.

Jo vi hade Jul dåra, den spenderade jag hemma hos min mor. Fullt hus i vanlig ordning. Jag kom dit vid 12 tiden, hjälpte till att fixa ordning med det sista. Sen när alla hade kommit så började vi äta och dricka hemma gjord mumma och snaps :) namnam. Så fortsätter dagen med massa mat, Kalle, klappar och skratt. En väldigt trevlig dag/kväll. Vid 12tiden efter midnattsmässan försöker jag Becka och Fredrik att få tag på en taxi. Vilket låter lättare än vad det är, men vi lyckades till slut. Jag var hemma strax efter 01,00. Men då var inte kvällen slut inte. Lätt ombyte och sedan in till 360 för att göra Tony och Cenny sällskap. Så jag sätter mig på nattbussen och åker in till stan. Sen dansas det och snackas skit. Tur för oss så drack inte Cenny utan vi fick åka bil hem :)

Lördagen börjar lugnt i soffan, sen ringer Sara och vi beger oss in till.. Ja gissa tre gånger, Harrys så klart. Väl där möter vi upp Simon och hans polare. Massa skit snack och öl :) Väldigt trevligt.

Söndagen tog jag det lugnt, åkte hem till pappa åt middag och hade en lite julafton :) Jag fick min efterlängtade symaskin!! =D så nu kan jag komma igång och sy igen :D JAY!!
Sen var det bara att bege sig hem och packa väskan.

För måndagen kommer tar det lugnt hemma sen in till stan växlar pengar och möter upp alla andra som skulle med på kryssnignen :D
Efter lite panik över att inte hinna med incheckningen så har vi alla samlats och vi har fått våra biljetter! Ombord på båten dumpar vi grejerna och går ner till taxfreen, här skulle de handlas dricka =)
Sen fortsätter kvällen med dricka, massa kareoke skratt och dans. Otroligt kul kväll :) Becka vart lite väl på pickalurven så henne fick man sätta i soffan och tvinga i vatten och chips :P Men det gick bra det med.

Tisdagen vaknar vi lite senare än tänkt, Sara är fortfarande full eller på väg att bli bakis. Men vi beger oss in mot gamla stan i Tallin :) Vi möter upp en del av folket på donken. Sitter där ett tag och sluter sen upp med de andra på en krog runt hörnet :) Och då kör vi igång igen :) En snabb tur runt i Tallin så att Sara och Kim får se lite av Tallin i alla fall. Sen tillbaka till båten. Ner i taxfreen igen och handlar lite mera. Sen in i duschen och fräscha till sig.
Jag, Sara och Kim sätter oss på resturangen och äter en väldigt god middag. Efter det letar i upp de andra i danssalongen och ja dricker mera :P dansar lite och har allmänt trevligt och skoj.
Ja kvällen fortsätter och vi har det roligt.

Onsdags morgon kommer och vi är alla rätt så sega. Vi tar oss av båten, de flesta kommer fram till att de fortfarande är onyktra med det gör ingenting :) Vi åker alla hemma till sitt och jag lägger mig och soooover.
Resten av onsdagen låg jag i soffan och bara latade mig :)

Torsdag mera latande tills Sara ringer och säger att de närmar sig Högdalen. Då var det bara att klä på sig lite bättre kläder och bege sig dit för att hjälpa Ela att flytta :) Efter en del slit och släp hade vi tillslut fått upp allt i lägenheten :P
Ja och Nötter åker och hämtar öl så att vi kan dricka lite. Möter upp Tony i centrum och går tillbaka till Ela, dricker öl lyssnar på nostalgisk musik och snackar skit.
Sen åker vi hem och sover.

Fredag nyårsafton! Dagen är rätt så lugn, fixar och trixar hemma och gör mig iordning. Sen sätter man sig på bussen mot Brandbergen möter upp Sara och Ela på bussen. Fraamme i Brandbergen går vi hem till Sofia och bjuds på en god middag bestående av Tacos. Massa skratt och skitsnack där med. Sen beger sig jag, Sara och Ela iväg till Hagsätra. Där möter vi upp Becka och massa andra människor och festar hela natten lång.

Bilder kommer att komma när jag har kommit hem och kan fixa detta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0