Tisdag den 15 februari 2011




Igår var det alla ♥-ans dag, en vanlig arbetsdag.
Men på kvällen så träffade jag Ela och vi tog oss till Grekiska kolgrillen och hade våran egna romantiska middag :P Satt och snackade skit och käkade Calamares! Mums!
Efteråt gick vi hem till henne och snackade mera skit.

På väg till tunnelbanan ringer Becka mig, Halina (styv farmor) ligger på sjukhuset. Hon överlever troligen inte natten. De frågade om jag ville följa med till sjukhuset. Men jag kände mig helt slut.
Samt att jag tyvärr aldrig haft någon speciell relation till henne,
Visst hon har varit med på jul födelsedagar osv. Men inte mycket mer,
Men det är klart att detta tar hårt på våran ihopsatta familj.
Finns inget mer att säga än vila i frid!

In Nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Pax vobiscum
♦ Halina Maria Szymanska 1936-01-02 / 2011-02-15 ♦



Kommentarer
Sara

tråkigt o jobbigt att hon inte överlevde natten.. jobbigast e när dem inte e så pass gamla ju =/ men det är väl livets mening allt som händer.. =/

2011-02-15 @ 20:08:15
URL: http://ettlivtack.blogg.se/
Carmen

Vad betyder det du skrev på latin? :)

tack för i torsdags. Det hjälpte mycket!

kram

2011-02-19 @ 15:02:25
URL: http://www.carmelia.devote.se
Vevve

Det första är ; I faderns, sonens och denheliga andens namn, den andra är frid vare med er.

Ingen fara tjeje säg bara till så gör vi det igen. Glad att man kan hjälpa till!

Kram

2011-02-19 @ 20:28:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0