Ge mig vår nu....



Nej nu får de nog vara slut med denna vinter! De var nästan -20 imorse när jag var på väg till jobbet!
Inte riktigt okej. Vill ha vår nu! Hade varit en annan grej om man hade en skidsemester att se fram emot..
Men nu är det lite för sent för det plus att jag har lagt ut min semester på sommaren.

Mycket som händer just nu känner jag:
- Mondaybar kryssningen den 10-11mars
- Norge resa 27-29 Maj med orkestern
- Metaltown 17-19 Juni
- Pride 1-7 Augusti
- Prag 7-13 Augusti (möjligen inget bokat än)

Hmm. Men det kommer att bli kul den saken är säker.
Så vad hände resten av förra veckan då? Nja inte särksillt mycket. Jobbade, jobbade, jobbade. Helgen spenderades mestandels hemma hos Ela med henne och Henke samt hennes katt som för tillfället kallas för Mongo :P han har inget bättre namn än =P

Ja de händer en del men samtidigt inte, jag jobbar och har mig sen under helgerna är jag med vänner på krogen eller hemma. Men men, nu ska jag vara en duktig flicka och fortsätta jobba :)

Ha de så bra där ute i världen!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0