Snart åker båten!!



Så såg jag ut för två helger sen men de var inte därför jag skulle skriva just nu.
Utan det är för att snart får man dra iväg till Monday Bar lucia Cruise!
Längtar som bara den!
Igår var det för övrigt uppvisning me dansen, det var kul som vanligt, lite trångt då de som hade instrument tog en massa plats. Men men vi grejade de i alla fall och de verkar som att vi gjorde ett bra jobb.

Ne nu har jag massa jobb som måste bli klart innan jag får sluta idag (många timmar kvar men a)

Så snart ut på havet och stampa gärnet med massa härligt folk!!



Kommentarer
Eriiza

Hej, har utsett nu en vinnare av

120-paletten med ögonskuggor.

Se i mitt inlägg om du vann.



Om inte.. Så kommer det en ny tävling inom kort!



Oh, nygg bodypaint!

2011-12-15 @ 17:42:35
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Eriiza

Yes, hans underbara flickvän blir nog glad! =)

Startade precis en ny tävling!

2011-12-15 @ 18:45:01
URL: http://eriiza.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0