Fredag den 26 november 2010 - högdalen. Ef...

Fredag den 26 november 2010 - högdalen. Efter jobbet idag har jag nu spenderat något över en timme på gymmet, det var alldeles för länge sen! Skärpning! Ne men det var härligt att köra igång och jobba med kroppen ordentligt. Så nu står jag på perrongen lätt skakig i benen men med en härlig känsla i hela kroppen. Nu ska man åka hem och fräscha till sig ordentlig fixa något och käka och sedan bege sig till Brandbergen för att spendera kvällen med Ela och Sara, det kommer bli massa vin och skit snack. En härlig lagomt lugn fredag! Imorgon är det julkonsert med Danderyds Blåsorkester därefter får vi se vad som händer. En sak är i alla fall säker, jag ska inte dricka. För på söndag får jag äntligen göra min tatuering! Hurray! Men men ha de så trevligt i helgen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0