lägenheten

Ja det var ju inte bara att flytta in direkt dåra, efter att jag hade fått mina nycklar och skrivit på kontraktet så åkte jag och Josse direkt dit och kollade på min fina lägenhet.
När vi kommer in i lägenheten är det varm som en bastu, elementen har gått på för fullt. Det nästa vi märker är att listerna på väggen mot ytterväggen inte sitter på plats likaså listen som ska sitta över fönstret. Hmmm..
Det kändes lite konstigt. När vi kollar lite nogrannare så märker vi även en vätskefläck i ena hörnet. OHNO!
dessa lägenheter är helt nya och det ser ut som att (hoppas inte) det är en fuktskada i detta hörn.
På en gång ringde jag till hyresvärden och pratade han kollade upp detta på en gång. Efter ca 20 minuter hade vi en kille på plats som kollade upp detta. Känns skönt att de kan komma så fort i alla fall.

Jag har precis ni pratat med honom igen och de ska snarast ta reda på vad denna fläck är för något och det kan bli så att tapeten som sitter uppe på väggarna inte finns kvar längre, då kan jag få välja egna tapeter :) Lite kul i alla fall, hoppas nästan lite på det, för då kommer det någon som vet vad de håller på med och byter tapeter i hela stora rummet :)

Men men, får se när de hör av sig igen och hur läget ligger till. Nu ska jag förtsätta att jobba.



Kommentarer
sandra

Hoppas att det inte är en fuktskada för din skull men du ska veta att de där husen är rena fuskbyggena!

2010-03-25 @ 23:48:40
URL: http://sandroou.blogg.se/
sandra

Okej men vad skönt att det inte var fukt :) Hoppas du kommer trivas i lägenheten ^^

2010-03-26 @ 12:53:47
URL: http://sandroou.blogg.se/
sandra

vad bra:)

2010-03-26 @ 14:40:16
URL: http://sandroou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0