Träna!

Nytt år och nya åttaganden.
Jag och Josse var väldigt duktiga igår då vi inhandlade varsitt träningskort. Är peppad på att börja träna ordentligt nu.
Kommer säkert vara jobbigt i början men så är det med allt.

Så nu kommer jag att träna tre gånger i veckan och blanda lite olika pass de som jag ska göra varje vecka är 1 timme Yoga och 1-2 timmars simning. Därefter kommer jag att ta en Box kurs och en Bodypump pass, dessa kör jag varsin vecka. så här ser mitt schema som jag gjort själv :P



Så nu är det bara att hålla sig till detta och träna hårt :P



Kommentarer
Anonym

Bra jobbat syss!!! :)

Vart tränar du nu??

Ses på lillbeckis födelsedag!

puss

2010-02-10 @ 20:03:01
URL: http://www.carmelia.devote.se
vevve

sthlm stads tränar jag med, billigare så tror jag men sen hade dom även sånt som passar mig :)

Det gör vi !

kram

2010-02-11 @ 08:20:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0