!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6621125.ab

Detta är precis det jag menade, om ni kollar på alla komentarer så verkar alla hata religion?!
varför vet jag inte. Jag blir förbannad när jag läser detta. det är väl klart som fan att man ska ha kvar religion i skolan och då pratar jag inte bara om Kristendomen utan om ALLA religioner! Hur ska man annars veta vilka som finns där ute eller de största var man har vissa seder och så vidare.

Ne Sverige har blivit ett fegt land där man inte får tycka och tänka som man vill, om man har Svensk bakrund de vill säga.

De som kommenterar i artikeln verkar inte ha gått i skolan på länge heller, skolan är inte som förut. Söndagsskola , det vet man knappt vad det är längre, all religion är frivillig! Sen om man har föräldrar som är idioter de kan inte jag stå för..


Ne nu är det lunch bajs på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0