Fredagen den 3 December - Kungens Kurva. Ä...

bild0266 (MMS)

Fredagen den 3 December - Kungens Kurva. Äntligen fredag då! Sitter på jobbet och snörvlar, känns som om jag kommer snyta ut hjärnan snart =P Men men, efter jobbet om ca timmen åker jag till stan och hoppas på att handla klart alla julklappar, hoppas jag i alla fall. Sen blir det hem och städa. Rod kommer på besök från england och då vill han se hur jag bor. Sen i vanlig ordning kommer jag och Sara att ta oss till Harrys =D Får nog bli rätt så lugnt ikväll så att man orkar vara trevlig imorgon, haha. Det bara snöar och snöar. Men bilden ovan tog jag igår, tycker att allting blir så fint när det är snö ute. Ne ni, nu måste jag jobba den sista stunden innan det blir helg igen. Ha de så gott ute i vinter Sverige!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0