vardag, valborg..?

Det börjar bli vardag att komma hem själv utan att vänta på någon annan som kommer in genom dörren. Rätt så skönt faktiskt. Mina grejer ligger kvar där jag lämnar dom, även om jag är borta en helg :P

Men men, snart är det Valborg, vad händer då gott folk? Själv har jag inte den blekaste vad som ska hända. Petri har Mösspåtagning, men vad som händer då eller efter har jag ingen aning om. Någon som har nå kul på gång?

Sen är det inte långt kvar tills man fyller 20 heller =P woho, äntligen typ haha.

Men men, fram tills dess är det bara att jobba på så det ska man väl göra då.
Ha de gott folks!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0