Soffbord CHECK!

Snart är dagen D kommen!
I eftermiddag får jag ge gärnet och packa ihop alla mina grejer för imorgon gäller det!
Igår var jag och mamma och storhandlade en MAAASSA mat. Och ajg menar en massa, jag komemr klara mig ett bra tag framöver med allt vi köpte :P

Sen idag ringde jag på en annons från blocket och för 250kr blir detta perfekta soffbord mitt! :D
Så nu ahr jag praktiskt taget allt som jag behöver till lägenheten.



Säng √
soffa √
matbord √
hyllla √
CD-ställ √
Soffbord √
Garderob √
TV √

Sen ska kläder, filmer och massa annat smått och gått flyttas och ställas på plats :)
Mend et har jag hela helgen på mig =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0