Tjohoo

Firandet hemma hos mamma i fredags gick finfint, kom hem vid halv 12 tiden, ingen ti datt förlora, slängde i sig lite mat sen var det bara att börja fixa iordning. Altangolvet skulle göras rent, förbaskade pollen över hela golvet. SÅ fram med vattenslangen och moppen, nu blir det askungenmoment, eller nått haha =P
Efter ett tags slit så vart det äntligen klart, nu skulle borden på plats. Som tur så hade pappa kommit och han hjälptre till och bar upp stol och bord från källaren. Sköljer lätt av det som har blivit dammigt och sedan på med en fin duk och allt ser snart ut som en liten fest ska göra. Blåser ballongen och hänger upp flaggor runt omkring, fixa dona. Nu är det dags att göra sig iordning snabbt in i duschen, ut igen hitta kläderna, på med dem sminka sig fixa håret! snart är klockan fyra och de första gästerna kan komma  in snart. Först in är jacke, och sedan är det ett jävligt springande fram och tillbaka till bussen. Mellan varven som jag hämtar folk vid bussarna så kommer släktingar med bilarna. lite dåligt samvete över att jag inte kunde presentera alla ordentligt, men sånt händer.

När alla väl har kommit är maten klar och tack och lov för det, allt springende har gjort mig riktigt hungrig! massa gott kött med ännu mera klyfft potatis och bearnaise! mumsmums! Sen var det presenter, eller det kanske var innan? hmm.. jo det var det. men skit samma jag berättar så som jag vill! haha! bästa var nog Maiden billjetterna av Älsklingen! Har man den bästa pojkvännen eller vad?! Han fixar billjetter till båda mig och honom maiden på stadion i sommar! Han är helt enkelt bäst! näst bästa presenten var nog toastmaskin från jossorna och sarah! helt underbart tjejer!
Ne men det vart som allt en lyckad kväll =) tack alla som kom och firade mig =)
See yall!!image57


Kommentarer
Carmen

VEVVE :D
18 åringen!!! kul att höra att firandet var bra!Jag messade dig och frågade hur festen gick men visste inte om du fick det?
Jag har iallafall hittat finfina saker till dig :D och tycker vi ska ses och fika och sen gå ut någon helg! såg dina partybilder på facebook ;)
vad fick du för presenter??
Lägger upp bilderna på dig och Petri senare, dom var jättefina! jag visste att han skulle ge dig biljetten, så söt han är :) snällare får man leta efter.
puss

2008-06-01 @ 17:45:49
URL: http://www.carmelia.blogg.se
Carms

Ok, men en fika på fredag kanske?
kram!

2008-06-03 @ 20:33:42
Carms

Klart vi ses på fredag! vilken tid? :)

2008-06-25 @ 22:08:38
URL: http://carmelia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0