Du gör mig hel igen..

image37
Det är Du som gör mitt hjärta helt igen ♥


Lovet är över
och man är snabbt tillbaka i vardagen igen. Vardagsstressen och den nästan vardagliga huvudväkren har återkommit. Ett minus med att vara tillbaka i skolan är alla dessa idioter till klasskamrater. Jag fattar inte hur folk tänker iblnd, men jag kan bara bli lycklig för de som söker in nu för att poängen har höjts vilket betyder att dessa idioter som går i min årskurs inte kommer in i de lägre klasserna, grattis till er alla 92or!
Ett plus med skolan är dessa underbara tider man har, så himmla skönt att till exempel få sluta klockan 11 torsdagar och fredagar. Men men.

Saknar Åre hade ju otroligt roligt där, säger bara offpist, böghögar i backen och Tunnan! Helt underbart. Fast att man knappt hade en ledig stund över så längtade man hem till dem som inte var med.
När man kom hem så fick man ett kärt återseende med den underbaraste tjejen i världen, och jag menar det, Cissi. Inte så länge men det var härligt. Sen på Lördagen fick man även träffa sin Pöjk, usch vad jag hade saknat honom!! Vi gick på fotboll med Empis och Gabbe. Sen middag i kungshallarna och avslutade kvällen med en trevlig hemma kväll hos honom.

Jadu, nu ska jag bege mig bort mot Bandhagen och närmare bestämt Lax's recidense =P Ska hjälpa Sarah att måla om hennes rum. Ska bli sköjj =D

Men men ha de så bra tills nästa gång!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0