Reklam

Då var helgen kommen. Igår var jag och fikade med Carmen, massa mys o skit snack..

Nu kommer lite reklam för plugget =P


Det är ju så som ensam tjej i sin klass och en av de få tjejer som ställer upp på bild så kommer man med en del. Har bland annat varit i olika fordonstidningar, brev till de som jobbar med unga (dagis,skola fritidsverksamheter) och Även i City. Nu har dessa bilder kommit upp på skolans hemsida. Men då tänkte jag göra lite reklam även här. haha. Ja som ni kanske märker på bilderna så gå jag fordon dåra, skolan kallas för STFG vilket är en förkortning av Stockholms Transport och Fortdonsteckniska Gymnasium. En nästan helt nyöppnad skola. De som går ut till sommaren är de första för STFG att skicka ut i arbetslivet. Där vi 2or och 3or har en hel egen nybyggd byggnad i Lindvreten (mitt emot Scania i kungens kurva) skit fräscht om man jämnför med hur det såg ut nere i Skärholmen där 1orna håller till. Mer än så orkar jag inte skriva.. Låter de intressant så kan ni alltid kolla på hemsidan www.stfg.se
image14
image15

Solong!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0