Planer

Nu har allting kommit igång igen. Alla bestämda tider scheman att hålla och hinna med. Ett ständigt planerande. Men jag är nog också lite av ett planeringsfreak. Planerar alltid, har alltid planer. Men jag tycker om det, då vet jag vad jag har att förvänta mig och vad som kommer ske. Fast det är även skönt att ibland inte ha något planerat, men det är inte så ofta det händer.. =P
Det som alltid står på schemat är
- Skolan (såklart)
- Klarinett lektioner
- Repning med bandet Columbian sugar
-
Ungdomsgruppen i kyrkan (frivilligt behöver inte gå varje vecka)
- Dans lektioner

Sen är det helg och då kan allt och inget hända. Det är beroende på vecka och vilket humör folk har. Som det senaste helgerna har man spenderat fredagen hos Petri, lördag eftermiddag har det varit lite olika och söndagar händer det inte så mycket, vilket är ganska vanligt. Jag har redan den här helgen planerad, som sagt planera!planera..
På fredag så kommer Petri hit till farsan, lite omväxling lixom. Nä men det är ju så att pöjken ska vara med i So you think you can dance. Så att åka till munchenbryggeriet och vara där vid 7 tiden betyder en väldigt tidig morgon för honom om han hade sovit hemma. Bussarna går typ 5 gånger om dan på helger, helt stört. Men även om det gått oftare så är det lite mer än en timme att ta sig dit. Så att sova här är mycket bättre :p någon timmes mera sömn iaf. Lördagen kommer bli att köa till uttagningen, Kan ju inte låta pöjken stå där helt själv ju. Så köning på lördagen, när vi är klara med det vet jag inte riktigt vad som händer. Söndag så är det Ledarutbildning sen blir de fika med Jossorna! Ska bli mys..

Snart är det även STUH! Nästa helg =)..  Efter det är det inte långt kvar till Åre! Och sen efter det har man spelning med bandet på Huset i Huddinge (ungdomsgården) Den 12 Mars! ska bli stört roligt! har bara repat i ett halv år lixom =P

Men nu ska ja dra mig mot kyrkan ha de gött människor och på återseende!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0