Första skol veckan

nu har skolan dragit igång igen. En väldigt jobbigt vecka har det varit.. Not.. Började i Onsdags, med en lektion. käkade lunch och åkte hem igen, då var den skoldagen slut . Idag så var första lektionen inställd, Ohnej sa vi då, eller inte alls. Så vi började kl 12 med El B.. Tyvär är detta ett tråkigt ämne så länge som man håller på att bara läser och skriver formler.. Sen så har man ju mina klasskamrater, vissa av dom borde börja om 7an eller något.. Att inte veta vad serie - och parallelkoppling är nu är fan helt otroligt. Hur klarade ni El A! Det är i försig en ständig fråga i min klass.. Hur fan har du klarat dig så här långt, eller typ varför kan du inte hålla käften så vi kan gå vidare och inte säga samma saker 50gr om på en och samma lektion! Ja jag e lite trött på mina klasskamrater.. Men som tur är så finns de värre i den andra PB-klassen.. Men efter 2 timmar med samma frågor och svar så fick man äntligen åka hem. Men innan vi åkte fick vi reda på att vi inte skulle ha några lektioner imorgon.. Usch så trist, mera sovmorgon och ledig dag.. Vilka tackar nej till de lixom!
Så för att sammanfatta min skol vecka, 1 Estetisk lektion och 1 El B lektion. haha! seriöst.. Men men..

Imorgon är jag som sagt ledig, ska sova ut, lite. Ta de lugnt och sedan åka iväg till Danderyd för att vara där till 14 tiden. Väl där ska jag träffa Petri och sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Men vi lär ju alltid komma på något att göra. Jag blir väl kvar hemma hos honom också.. Man kan ju iaf hoppas =P..
lördag så ska jag fika och eventuellt äta middag med mamma och Becka (lillasyster) middagen beror på hur mamma mår (förkyld).. Resten av helgen får vi se vad som händer. Brukar alltid hitta något att göra..

Nu drar även alla aktiviteter igång igen.. Igår hade man en trevlig och lugnt kväll i kyrkan. Pratade om olika sortes minnen och musik.. Det är så kul när man sitter med prällen och församlingsassistenten och pratar om olika hårdrocksband =P Då menar jag så klart de äldre banden som AC/DC, Iron Maiden och alla andra möjliga band från deras ungdom, jag och Sara bara sitter och håller med.
måndag är det dags att spela klarinett igen, ska bli kul inte spelat på länge.. Sen är det väll repning med bandet också, måste kolla med Becka om hur det blir..
Sen börjar dansen igen på torsdag! Det längtar jag nog mest till! Älskar att dansa, helt underbart..
Men men, nu ska jag sluta skriva och hitta på något annat roligt.. Vad det nu kommer bli..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0