Tjejkväll!!

Nu e man hemma hos tjoss har tjejkväll..
Har ätit middag och haft de trevligt. Lite vin och några shottar senare och vi är på jakt efter fest.
Vi har även kollat på Melodifestivalen och kommit fram till att både Amy Diamond och han gubben från Vikingarna behöver tanställning.. (tändställning =P ) haha!

Imorgon blir det Fika med lite folk ur släkten. Petri ♥ ska med. =) det blir hemma hos morsan med alla där och min gudmor med kille möjligtvis hennes son.. Ska bli lite spännande.. Fan asså.. Tror jag har fallit för honom. Hmm. Men det kommer nog gå bra, så fort jag vinner tillbaka mitt självförtroende och tillit på kärlek.. =/ Men men.. Det löser sig säkerligen.. Känner att man iaf har känslor för honom.. aja... ska sätta mig med Jossorna nu och kolla på slutet av Titanic..

Puss puss på er alla!


Kommentarer
Carmen

Åh va fint att du har hittat kärlek igen... förhoppningsvis :)
Själv är jag superbitter på alla jävla killar. Litar inte på en enda för tillfället. Blev precis lurad av en jävel som jag till och med började gilla. As!
I allafall, så ILLA att jag åker iväg på din 18årsdag! vi måste fira innan och efter. Och hela sommaren...
Kram!

2008-02-10 @ 21:28:32
URL: http://www.carmelia.blogg.se
Vevve

han e verkligen underbar =) de e bara min hjärna som ställer till allting.. men men =)..
hmm bajs på honom!
ja de e illa.. men som sagt får ta de innan efter o HELA sommaren =D
kram!

2008-02-11 @ 17:30:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0