Bildbevisen!


Som jag sa här kommer bilderna på snön! Eller rättare sagt haglet!
Ge mig våren nu!!! Vill gå i tunna kläderinte behöva sätta på mig massa kläder för att vara ute på kvällarna.

När jag väl håller på att ladda upp bilder så kommer de lite flera då =)


Okej aja jag ska nog göra något viktigare nu, som typ skriva talet på svenska,
men de lär nog inte hända just nu.
Kollar på olika klipp på youtube speciellt Jonas Gardell,
jag kan tipsa om att söka på honom och kolla in klippet om sagan om ringen, helt hysteriskt!


Kommentarer
Syss

Eller hur var är våren? GOD DAMN IT!!

2008-04-18 @ 13:51:34
URL: http://www.carmelia.blogg.se
Vevve

jaaa! men nu e de härligt med sol ute , fast de blåser lite väl mycket..

2008-04-18 @ 19:06:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0