Nytt år, nya tag!

Ja nu är den största diet perioden över. Har fått gå över till att byta ut en måltid till vanlig mat.
För mig har det blivit lunchen. men jag undviker fortfarande kolhydraterna :P (pasta, potatis osv)
Men jag kommer göra massa goda sallader framöver istället :D
Här får ni tisdagens och dagens lunch!


Tisdagens lunch bestod av ca 2 matskedar mini keso, ett halvt grönt äpple och ett halv granatäpple :D


Idag bjöds de precis som igår på ca 2 matskedar mini keso, andra halvan av äpplet och en mandarin.

Om ni tycker det ser tråkigt ut, tänk om! Det är väldigt enkelt och hur gott som helst!
Det som var jobbigt var kanske granatäpplet, har inte riktigt fått in snitsen på att få ut de små rackarna än :P

Ikväll ska jag göra mig en skink sallad av rökt skinka och ha i lite ost. Står i valet och kvalet mellan fetaost och grillost (halloumi typ)

Men men gott ska de bli i alla fall. Men först en tur hem till hjärtat och hämta mitt smink och dylikt som är kvar hos honom. Imorgon blir det en kort arbetsdag och sedan blir det kryssning till Riga med familjen Klaman/Wlodkowski/Holm/Bengtsson haha =P Vi har många efternamn men trivs lika bra för det.

Ne nu får de räcka för denna gång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0