Ny piercade och lycklig

Ja då vart de så att igår efter jobbet åkte jag till Västertorp och hälsade på min kära moster och vart piercad :P
Det vart inte i näsan som jag skrev igår utan jag gjorde en Tragus, jag är väldigt nöjd med den.
Kära syter yster var också med och fick sin tunga piercad. Mamma var med och kollade men hon tyckte det var lite obehagligt och var inte alls lika nöjd som vi andra var :P

Här är lite bilder på de nya färska piercingarna.


Min tragus dåra :)

Becka sträcker ut tungan och får en tång som håller fast den :P


Becka lipar fint precis efter att smycket åkt in i tungan.

Får se hur bra hon kan snacka idag då haha :P
ny piercade och lyckliga i alla fall

♥ Ha de så bra där ute i världen! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0