Helgen


Ja vad hittade jag på i helgen då, inte så mycket egentligen.
Fredag eftermiddag spenderade jag hemma och tog det lugnt, till kvällen kom Sara ♥ ! på besök vi drack några glas vin och tog oss sedan hem till Carmen där vi drack ännu mera vin, snackade skit och lyssnade på musik. Väldigt trevligt och roligt :D



Det vart bara en enda bild den kvällen och det vart på Carmen när vi försökte jämnföra kamera med min Nokia och Amandus I-fåne. :P

Sen vart det Lördag och Skärholmsdagen. Där uppträdde jag och dansgruppen förra terminens Trumsolo. Så här kommer lite bilder som någon från Stockholms stad tog :P (första är tagen med min mobil)


Inte sådär jätte bra bilder men jag tror de har fixats lite med..

Resten av lördagen låg jag hemma och väntade på att Ela och Danne skulle höra av sig för att få bärhjälp, men så vart det inte och runt 11 tiden somnade jag i soffan framför någon film på datorn.


Men så kom söndagen och då ville dom ha hjälp att flytta in och de gjorde vi. Vi bar, packade upp och hade oss tills kvällern kom. Katten har iaf hittat sitt nya favorit ställe i denna nya lägenhet :P


Katten var lite trött där efter att ha sprungit runt bland lådor och påsar :P

Nu är det tisdag och jag funderar oöver om jag ska ta och pierca mig? Funderar på att göra en i näsan, men kan inte riktigt bestämma mig. Vill ju också göra en dermal anchor men moster min (sandra "jolly/cherry" eller vad hon nu vill kallas) har ej verktygen för att göra en dermal, så får kanske vänta lite med den och ta det på en studio istället :P

Men  men nog skit skrivet dags att arbeta!

♥ Ha de så bra där ute i världen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0