Vänner - Sara



Sara
Vi lärde känna varandra för snart ett år sedan
Det känns längre men ibland hittar man folk som man verkligen passar med.
Du är en underbar person som jag önskar ha kvar i mitt liv länge.
Vi har haft några roliga äventyr :D
Våra kvällar/helger på Harrys och allt vad de innebär
West coast riot och Metalltown och massa andra kvällar lite här och var
En av de bästa minnerna måste nog ändå vara våran kryssning för snart ett år sen haha =D

Massa skoj har vi hittat på och att man hittar något skoj att göra med dig är ingen fråga om saken.
Allt har väl inte varit en dans på rosor, men kul har vi haft till slut i alla fall

Även Sara är en av mina bästa vänner
vi har lärt känna varandra så bra på sådan kort tid 
Men under denna korta tid har du betytt mycket för mig  

Älskar dig tjejen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0