Vänner - Ela



Ela, ja va ska man säga. En underbar tjej som jag lärde känna runt 15års åldern eller något sådant.
Vi har väl inte alltid haft så jätte bra kontakt men alltid trivts ihop.
Alltid haft kul när man träffats, i början mest med massa andra vänner men nu på senare tid har det blivit en bättre, jo ja vill säga mycket bättre relation till varandra.

Det började nog med massa knas i slutet av förra sommaren,
men sen dess har vi pratat med varandra i telefon nästan varje dag.
Under en period bodde vi även ihop.
Alla tookiga äventyr vi har hittat på, kryssningar fester och krogkvällar, ja jävlar :P

Jag skulle verkligen klassa Ela som en av mina bästa vänner,
vi pratar om allt, hittar på lite allt möjligt, har kul och bara trivs i varandras sällskap.

Jag vet nog inte riktigt hur jag klarat mig utan att ha dig så nära inpå hjärtat som jag har idag.
Men jag är otroligt lycklig över att ha dig i mitt liv.
Hoppas det håller sig i många många år till också för den delen!

Ne jag älskar dig tjejen helt enkelt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0