Uttråkad

Hallojsan där ute!
Ja har otroligt tråkigt på jobbet så då passar jag på att slänga ut en litet inlägg dåra :D
Jag har lyckats rätt så bra med bilderna tycker jag, visst jag har fuskat lite och lagt upp några dagar samtidigt men i alla fall! De är tanken som räknas, eler hur var det?

Aja vi är snart i mitten av maj vilket betyder att jag fyller år snart :D hurra!! Händer väl inte speciellt mycket när man fyller 21 men ja man får fylla år träffa släktingar och förhoppningsvis få något av de man har önskat sig :P

Förra helgen var rätt så intressant, vi började fredagen med ett Race ute i typ brandbergen. Eller a vi samlades i Jordbro sen vart de en jävla massa åkande fram och tillbaka haha. Till slut var de dags för race och ja de gick ju fort :P Kanske ska säga vilka som var med, de var jag(no shit sherlock!) Ela, Henke och Danne bla. Efteråt åkte vi hem till sig Henke sov hos mig. Ja de hände väl inte så mycket på fredagen dåra :P

På lördagen var det bara att vakna i tid för jag och Henke skulle hälsa på Marinen :D Vilket vi också gjorde. Vi och några till i våran grupp fick en VIP visning över fartyget VEN. Men vi var mer intresserade av Maskineriet än om radar mojängerna så när våran visning var slut så frågade vi snällt en av de som stod där om de hade någon som kunde visa oss maskinrummet och berätta lite mera om det. Vilket vi fick, väldigt trevlig kille vi snackade med. Nöjda och belåtna över våran egna lilla VIP visning knatade vi snäll från djurgården bort till Centralen. Därifrån åkte vi hem till mig för att fixa och dona med det sista.

Ja de var ju så att jag och Ela fyller år innom loppet av en vecka vilket gjrde att vi slog våra smarta skallar ihop och firade samtidigt i Lördas. Vi började med att bli sena in till Tanto där folk redan satt och hade det trevligt, efter att ha förflyttat oss något så hittade vi en trevlig plats och började grilla. Massa god mat :D Sen fortsatte kvällen och vi snackade, drack och hade det väldigt trevligt :) När folket började frys så rörde vi våra små rumpor hem till mig. Tror vi var runt 14pers. Och ja ni som har varit hemma hos mig vet ju hur stor lägenhet jag har haha.
Men finns det hjärterum finns det stjärterum :D
Gjort och sagt folk slog sig ner där de kunde och vi fortsatte ha väldigt trevlig, musik, skit snack och dans. Så fortsatte kvällen :) Vid 06,00tiden så gick den sista personen hem som inte skulle sova kvar :)

Söndagen var väldigt lugn, Snälla tanten Ela städade åt mig =D

Men men, nu har jag slösat lite mera tid här dåra. inte så långt kvar tills jag slutar längre.

♥Ha de så bra där ute i världen!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0