Ge mig Lov!


Åre 2009

Lite avis på alla ur Vantör som är uppe i Åre just nu.. Vill också till fjällen och åka! Men men.
Man får snällt sitta här på sin plats framför datorn och tjäna sitt leverbröd så inget fjäll för mig detta år heller. Eller inte denna säsong i alla fall.

Men jag har ju massa annat skoj inplanerat istället :)
När mast blir det ju Monday bar kryssningen =D Ska in till stan efter jobbet idag och möta upp Ela och Sara.
Vi ska till Ohlssons och kolla lite tyg, jag och Ela ska göra oss varsina flyffiga benvärmare =D hihi.
Kan ju inte vare så svårt tycker man. Får bara se om de har sådant där bara, var ett tag sen jag vär där men då hade dom det i alla fall.
Därefter blir det en helg i Norge, var duktig och köpte mina tågbiljetter idag.
Riktigt nöjd med att jag åker Oslo T&R för 480kr!! Fatta de tycker jag är ett schysst pris.
Hade jag åkt med orketsern hade det troligen varit dyrare. De tänkte nog inte å att jag räknas som ungdom och därför åker jag billigare :D Skönt att man kan få det billigare på vissa ställen i alla fall :)

Resten av veckan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, det är ju Sportlov i Stockholm nu.
Man har ju inte koll på detta längre! Vadå lov? Vad är det? Något som var så självklart förut. hmm.
Fan jag vill ha massa lov! Man gjorde ju typ ingenting på vårterminen tycker jag. de var röda dagar hit klämdagar dit och massa smålov hela tiden.
Men jag vill fan inte plugga heller :P Usch nej, det är jag trött på. Skulle nog bli lite galen om jag satte mig i skolbänken igen. Inte bara för att man måste plugga utan mera det här med att man är van att få in sina pengar och kunna spendera de som man vill utan att alltid behöva tänka har jag verkligen råd med att köpa denna?
Klart att man tänker om det är nödvändigt att köpa alla grejerna men om man pluggar har man inte samma ekonomi som när man jobbar. Ne inge plugg för mig inte, Men ge mig gärna lite lov nu och då =P haha

Hmm de var nog inte alls de jag skulle skriva om men jag kommer inte ihåg vad det var jag skulle skriva så då ska jag nog sluta göra det. Slutar ju trots allt snart så man ska kanske göra ett sista ryck och sedan bege sig in till stan så kommer även denna dag att ta slut snart.

Hm verkar inte kunna sluta skriva, men vet verkligen inte vad det är jag vill få ut.

Ne ni får helt enkelt ha de så bra där ute i vida världen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0