Min helg blir Dunder!


Här får ni en bild från förra fredagen på 360 =)

Ja men nu är de då fredag, igår torsdag gjorde jag ett litet äventyr! Efter jobbet tog jag 748an till Fittja, där handlade jag lite och tog sedan bussen ner till Slagsta. Väl där fick man småspringa lite för att komma med båten!
Ja mycket riktigt båten, Denna båt tog ca 10 min och helt plötsligt befann jag mig på Ekerö.

Närmare bestämt Jungfrusund. Där mötte Sara upp mig och vi gick mot varvet för att jag skulle få fixa mina naglar :) Vi satt där snackade skit, åt chips och hade kul.


Så nu har jag nya och fina naglar :) Skickar in en bild lite senare. Vad händer ihelgen då? Ja för mig så kommer helgen att börja med ett besök på Harrys (vart annars :P chockade jag er?)
 Denna kväll ska Jag Sara Henke och Becka göra Harrys osäkert :)
Sen på lördag blir det lite hemmafest hos Ela i hennes nya lägenhet :D


Det kommer bli en nice helg helt enkelt, härligt folk härliga ställen ja de kommer bli Dunder!!


Hoppas ni har det bra där ute i världen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0