Club Lacuna!


Ohyes, detta blir det på fredag :)
Stå och stampa tills man får krypa tillbaka till tuben och hem :D

Vad har hänt dåra.
Förra veckan var de inget särskillt under jobb veckan i alla fall.
På fredagen så var jag, Becka, Henke, Eva och Lax ute på 360.
De hade beach tema =D väldigt kul. Träffade Tony, Cenny, Siri, Martin och Rasmus där ochså.
Vi dansade drack och hade de sköj.
Eftersom att Henke ponken bor ute i berga så fick han slagga på soffan. Men oj vad seg han avr på lördagen.
Någon vart ordentligt bakis, haha stackarn.
Sen lördagen var planerad att spenderas hemma hos mig med Sara, Henke, Becka och Ela.
Men eftersom att Ela och Sara var sugna på att hitta på något så fick vi kolla runt oss.
Becka får ta och fylla 19 om hon ska fortsätta umgås med oss! Blir jobbigt annars.
Kunde ju inte dra till Harrys eller Anchor som vi hade lust med.
Ne så då hamnar man på en av kvarterskrogarna ute i Högdalen!
(kan också bero på att vi inte kom hemifrån mig förrän runt 12)
Men men så vi hamnade där och drack och snackade skit.
Vid 03.00 gick Ela hem med Jonas som hade gjort oss sällskap den sista stunden.
Medan jag Sara och Henke begav oss hem till mig.
Där vart det mera vin lite dans och skratt.
Sara somnade ganska fort men jag och henke satt och snackade massa skit.
Vi dök in på religion av någon anledning..

Men men, allt som allt en väldigt trevlig helg :)

Så på fredag blir det till premiären av Club Lacuna! Får se hur de blir, tror nog att de kan bli roligt.
Lördagen är inte riktigt bokad än, våra planer på fest i Brandbergen försvann när de flyttade festen till fredag.
Men men, vi lär väl hamna på Harrys eller så =P (chocker =o) Något komemr vi på.

∞ Fram till dess Ha de så bra där ute i världen! ∞ 



Kommentarer
Sara

jamern ankaret har ju 20 på helger nu =/ sååå ebbe kan ju iaf inte följa me dit hahaha men hon fyller ju år snart o då kan hon följa me på harrys iaf ;)

2011-01-28 @ 11:15:53
URL: http://ettlivtack.blogg.se/
Vevve

Ne jag vet, men hon kan iaf vara på harrys..

2011-01-28 @ 12:05:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0