Viktminskning

Ja då är snart min diet tid över. Lite beviken på mig själv just nu.
Men jag har även kommit en väldigt bra bit på vägen. På ca 3 månader (11veckor) har jag gått ner 10 kg. det i sig är väl väldigt bra, men jag vet att om ajg inte hade fuskat så som jag har, gått alla mina steg VARJE dag och tränat alla mina pass så hade jag varit nere på min målvikt nu.
Min största vånda just nu är att jag är så otroligt sugen på all mat och gott som finns. Får verkligen kämpa verje gång jag går in i en affär för att inte handla en påse chips eller något annat och bara trycka i mig det på än gång.
Visst jag har försökt att välja "nyttigare" alternativ när jag syndat. så som morötter, saltapinnar och liknande. Men det hjälper inte alla gånger.
vet inte om jag ska känna mig nöjd med de jag lyckats med nu eller om jag ska fortsätta med de 5kg jag har kvar.
Jag tror nog jag vill de. känner mig inte helt nöjd med hur jag ser ut just nu. men de kan vara för att huden inte sitter som den ska.
Ja jag vet att de är dumt att klaga har ju trotts allt lyckats med 10kg, och på mycket kortare tid än tidigare. att jag för ca 2 år sen vägde nästan 80kg är rätt så otroligt. men att jag nu har klarat mig ner till 60kg känns ju mycket bättre.
Men men en vecka kvar till jul, de mesta julklapparna är inhandlade men inte riktigt allt. lite kvar, sen blir det nyår, får se vad som händer då.
Men först en veckas mera hårt arbete sen några dagars vila :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0