LAKRITS!!!

Ja fyfan kollade runt på Aftonbladets hemsida och hitta då detta
http://www.lakritsroten.se/index.htm
Det är en butik här i Stockholm som bara säljer lakrits!! =D Helt lyrisk haha! Måste dit och handla massa gotta!
För er som inte vet det så är jag helt tokig i lakrits och har alltid varit det så länge jag kan komma ihåg...

Men men vad har jag haft för mig den här helgen då..
Ja på fredagen efter jobbet så kom Sara över till mig, vi kollade på film och tog det lugnt. Sen gjorde vi oss iordning och begav oss till Harrys (chocker!) haha. Ja men där så hamnade vi bland massa randoms.
Bara så ni vet är jag tydligen 25år, har barn (plural!) radhus, man och schäfer :P hahahaha
Träffade en del trevligt folk i alla fall.


På lördagen tog man det lugnt för att sedan komma på att vi var rastlösa och drog in till stan och spelade biljard :) Väldigt trevligt :)
Det var jag, Sara, Rickard och Mattias. Vi hade väldigt kul massa skratt och biljard så klart :)

Höll på att skratta ihjäl mig när man vart kontaktad av både Rasken och Boine under kvällen :P haha
Värst vad poppulär man kan vara ibland då haha!

Men men efter biljarden vart det Dovas, trångt men rätt så trevligt. Efter det vart det efterfest hemma hos Rickard efter att Nicke hade mött upp oss. Skitsnack musik dans och massa skratt vart det där :)

Igår låg vi deckade mer eller mindre hela dagen. Och nu är det måndag och man sitter duktigt på jobbet och ja.. Ja jobbar ju inte just nu men annars så gör jag ju de :P



Ha de så bra där ute i världen! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0