Söndagen den 28 November 2010 - tuben in t...

bild0258 (MMS)

Söndagen den 28 November 2010 - tuben in till stan. Tatuering äntligen gjord idag :-) fyra av dessa söta fotsteg sitter nu på mitt vänstra smalben. Kommer lägga upp bättre bilder sen! En galen helg har det varit :-P först tjejkväll hos Ela massa kul! Sen vart de natt tripp till tyresö. Lördag var det julkonsert med orkestern. De gick väldigt bra faktisk, kommer bilder på detta med. Efter konserten åkte jag mamma och becka o handlade mat och senare åkte vi hem till mamma. Där fixar vi middag och har det trevligt :-) vid 11tiden går jag och becka till bussen. Var tänkt att åka hem men jag ringer ela och då är alla på väg till 107,5. Jag fick med mig becka så vi åker dit i förväg. Kul inne på klubben men ännu roligare på väg till tuben igen! Lilla ela var väldigt kalas kastade snö mulade och var väldigt glad :-) tog en timme innan vi kom tillbaka till tuben haha. Sen åker jag o becka hem till mig, vi är inte i säng förrän runt 5tiden. Sova massa!! Men Nu blir de bio med sara!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0