Jaa, skål då!

Ja nu har man väl börjat tyvärr har denna träningsvecka blivit lite fel då, men jag var på Box passet i måndags, helt otroligt jobbigt, men det är väl det mesta i början, men man skrattade en hel del.

Yogan vart inte av då man hade planeringsmöte i kyrkan. Så detta får jag ta igen på fredag då det blir lite gymmande och sen simmning.

Vad händer annars då, jo jag jobbar vidare, som vanligt.
Letar bostad, vilket är svårare än vad man tror, eller rättare sagt jag hittar massor som jag vill ha, men sen är det även sådär halva stockholm som också vill bo någonstanns. Var ruskigt nära en lägenhet i Hässelby Gård,
PLATS 8! Men är man inte bland de första 5 så blir man inte ens förslag till hyresvärden. Surt men så är det. Men nu är jag kallad till en ny visning bara några hundra meter därifrån lite mindre är den, men man ska alltid kolla, kanske trivs jätte bra där. Till den lägenheten har jag nu plats 17 (hade från början 26 på den andra) så om det hoppar av lika många på denna som den innan så har jag lugnt chans på den :)
Visst den ligger lite of om man tänker att det är på andra sidan den gröna linjen, men restiden till jobbet skiljer bara med ca 10min. Så det blir inte så stor skillnad.

Nog om detta, Jag har lyckats börja sy och har hittils gjort 1klänning, 2linnen, 2 par byxor :) Håller på med ett 3dje par byxor som även dessa är till becka. Det jag gjort till mig själv är klänningen och 1 par av byxorna.

På tal om Becka så fyller ju den skrutten 18 snart! Nu på lördag rättare sagt. Det blir ett fullpackat schema känns det som. Vakna göra sig iordning, köra med Becka till Södertälje där hon ska sminkas, köra tillbaka till Hagsätra där vi ska fira henne. Fika umgås och så. Sen blir det in till stan och ha sköj, riktigt vart vi ska vet hon inte än men någonstanns =P

Men men, ajöken fröken!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0