Ännu en vecka har gått

Ja då sitter man på jobbet igen då. Snart är även denna vecka slut, den ahr både gått fortare och långsammare än förra.. hmm, det är konstigt att dagarna ibland känns jätte långa med sedan är vecka nästan slut..
Aja, fick ett sms av Kiran igår hon undrade om jag ville grilla med dom. Visst var ändå tvungen att handla någo att äta så varför inte lite grillkorv. I alla fall, jag och Petri ♥ gick upp till affären träffade en smått förvirrad Kiran, handlade lite korv och sådant sedan gick vi ner mot ormkärr. Där satte vi oss och satte igång engångsgrillen, väl på plats fanns redan Helin och Natsinet. Det var kul att träffa dom igen, det brukar oftast vara så att dom bestämmer träffar med folk under lov, vilket jag oftast är bortrest. Men nu vart det av =)

Så vi satt där snacka massa skit om allt och inget, lyssnade på musik och grillade. (bilder kommer senare) När klockan närmade sig 22,00 bestämde vi oss för att röra oss hemåt. Vilket var rätt så bra, annars hade jag aldrig orkat upp idag. Man hade inte precis koll på tiden. Så det var väl ca 3 timmar vi satt där, kändes som1 möjligen 2...

Men men, efter jobbet idag så är det direkt ut mot Rösjö (täby) för att hämta bilen hos Anki (min faster), hämta upp Petri i Mörby och sedan ta sig hem och packa. Imorgon direkt efter jobbet kommer jag Petri och pappa att åka till Särna. Jag och Petri stannar bara över helgen medans pappa blir kvar där en vecka.

Men nu ska man jobba vidare lite.

Ha de gött!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0