Studenten check, sommar och sol check, börja jobba CHECK!

Ja studenten avklarad, lite semester med familjen på Vrångö, massa chillande med vännerna och Petri. Fixade körkortet också så det är ännu en grej att bocka av i listan.
Nu sitter jag på Jobbet dåra, min första vecka är snart slut. Det ahr gått rätt så bra, lite jobbigt att gå upp på morgonen. Men det är lite skillnad mot att gå upp vid 10-11 tiden sen ta sig till flaten eller bandängen och sola hela dagarna än att vakna vid 6 tiden och jobba från 07,30-16,45.. Men jag kom fram till att jag valde en bra vecka att börja jobba har haft 2 veckor med underbart solsken. Nu hör man bara regnet plaska mot fönstret.

Det blir mest lugnt i helgen, kommer nog behöva det.. Sen nästa helg blir det en biltur till Särna, första riktiga långtur med bil.. Får se hur det går. Det blir ju bara över helgen eftersom att jag ska till jobbet sen på måndagen.

Men men, man ska väl kanske göra något nyttigt nu också.. Det kommer massa bilder troligen ikväll... Från studenten och allt annat man har haft för sig =)

Have a great day!
Best Regards
Veronica


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0