Vevve is 18!!

Då har man fyllt 18! =D Det firades lite lugnt hemma hos pappa med resten av familjen. Vi åt lite mat fick lite presenter och sedan tårta. Men ikväl då tusan då smäller det =P Mellan 27 och 40 personer har vi räknat med att det ska komma ! Som tur så slutar man vid 11 så man är hemma runt 12 och sedan så kan man hjälpa mamma med att göra iordning, massa bord och stolar ska på plats och maten ska göras iordning, städa undan det som inte behövs. Men jag hoppas på en härlig kväll med massa skratt trots detta skit väder! Vi hade ju beställt samma värme som vi hade förra veckan! strålande solsken och en ca 20 grader! inte typ 5 grader och regn!
men men, de blir bra iaf det har jag bestämmt.

Så nu ska jag jobba lite med elfrågornba och sedan ta mig hemmåt =)

Hälsningar från den nyblivne 18åringen =D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0