Mina änglar!

Vissa betyder mer än andra, så är det bara. Man har vänner som man umgås med och sedan har man dom som man verkligen Umgås med. Dessa som man pratar med, ber om hjälp eller hjälper. Jag har många vänner, men bara några få som jag känner att jag kan lita på, som jag verkligen känner mig trygg med. Just nu betyder ni jätte mycket för mig. Den tiden då jag inte visste vart jag skulle ta vägen, vad jag skulle göra. Helt vilse i mig själv och alla frågor som jag nog aldrig kommer få ordentliga svar på. Utan erat stöd hade jag verkligen legat på botten, men ni hjälpte mig, höll mig uppe såg till att jag inte drunknade.


Ni tjejer är med mig ständigt!  ♥ Jossorna <3
Ni har hjälpt mig så mycket under senaste tiden.
Med film kvällar, galna fester, fika stunder och bara att vara.
Fullt ös medvetslös så som de ska va, eller hur?!


Detta måste vara en av det underbaraste som finns! ♥ Cissi <3
Du har alltid varit vid min sida, från början till slut!
I vått och torrt, genom skratt och gråt.
Finns bara en sak o säga och det är Pumprump 4 life!


Min "broder" vem annars om inte ♥ Jacke!
Även du har stått vid min sida länge, vi har delat tårar och gläde i mängder!
Utan dig hade jag inte hittat delar av mig själv och inte träffat massa underbara människor!
Du och jag Jacke! Vevve+Jacke=Orkester (kommer du ihåg ^^ )

Det finns fler man skulle kunna nämna, men ni, ni har verkligen hjälp mig så stört mycket! Verkligen varit mina skyddsänglar, mina ben när jag inte riktigt orkat hålla mig uppe. Det är mycket bättre nu. Inte helt återställd, men en bra bit på vägen. Det har jag verkligen er att tacka för. Ni har säkert också märkt av att jag mår bättre nu.

♥  Jag vill bara säga tack för att ni finns där för mig
och ni ska veta att jag kommer att finnas för er när ni behöver de!♥


Kommentarer
JosefFLine

Klart att man ställer upp...alltid!
me love you

2008-01-24 @ 11:02:23
Vevve

Kärlek till dig tjejen!

2008-01-24 @ 14:40:38
Josefin

du kan alltid lita på mig tjejjen! kommer alltid att ställa upp...
we love u ;) (by We I mean me) :P

2008-01-26 @ 11:09:15
Vevve

Kan bara säga de samma till dig tjejen!

2008-01-27 @ 16:30:08
Carmen

Du vet att du kan ringa mig också :)

2008-01-28 @ 21:34:26
Vevve

De e klart jag vet! Love you sis'!

2008-02-01 @ 17:52:52
Carmen

Lova och ring då :P love you too, you know it.
föresten nån idé vad man ska köpa till beckis som snart fyller 16? hehe. stor flicka nu. och du blir ännu större snart - i maj!!
Kram

2008-02-02 @ 23:19:23
URL: http://www.carmelia.blogg.se
Vevve

De ska jag göra.. ingen aning du..
Yes snart smäller de =P
kram!

2008-02-03 @ 15:42:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0