Lite roliga tryck

Alla håller på med sina mode bloggar och sånt shit. Ni som känner mig vet att det inte är något för mig, visst jag tycker om kläder men att hålla de senaste trenderna och allt det där är inget för mig. Jag håller för det mesta en egen blandning av både lite  nytt då och då men för det mesta har jag samma kläder som jag haft i typ år och dar. Ta till exempel min jacka som alla klagar på, "Det är en tröjja" ,"Den är trasig" ,"Du måste frysa",
Nej det är ingen tröja det är en jacka och ja den är trasig men den funkar i alla fall och om jag skulle frysa i den varför har jag då fortfarande på mig den för? Började använda den i 8an och nu går man 2dra året på gymnasiet.

Så ni nya eller bara råkar kolla förbi som ni kanske fattar slänger jag inte kläder i första taget, det mesta kan man använda senare, alla moden kommer tillbaka till slut. Tur för mig att jag inte kommer växa så mycket mer och kan praktiskt taget ha på mig det mesta som jag har köpt de senaste åren. haha suckers som växer lixom =P haha

Men det var inte därför jag började skriva detta, utan det var för att jag råkar ha väldigt tråkigt just nu, men har man tråkigt så får man göra det roligt =)
Därför gick jag in på dunken.se och kollade runt bland deras sortiment. Där hittade jag bland annant..
Höll på att skratta ihjäl mig, men det stämmen typ haha.. Ne men seriöst en klockren tröjja!

Ännu något väldigt roligt, det är så det ska va eller har jag missuppfattat de ;) haha
 
Varför har man aldrig hört den lixom, fan vad jag skulle garva! Tänk er själva tjejer det kommer fram en kille och säger detta =P Eller när börjar bli lite intima, jag skulle inte kunna hålla mig för skratt!

Den här tröjjan var bara helt enkelt rolig.. Ja min humor är lite speciell.. Förlåt mig då!!

Ibland så känner man igen sig e detta =P haha

Snälla tomten ge mig en till chans jag lovar att försöka va bättre

HAHAHA not.. Men i alla fall. Här har ni nu fått en ny variant av mode blogg.. som inte alls handlar om mode utan just dessa roliga tryck..
ha det så sköjj folk för nu drar jag till kojjs..!


Kommentarer
Fiia

kul att bli hittad av dig här :D:D (inte för jag vet hur det gick till xD) roliga tryck ftw .P jag b;rjar bli tr;tt p[ alla modebloggar som s'ger samma saker om samma fula kl'der fr[n samma fula tidningar.. >D

2008-02-13 @ 12:15:35
URL: http://sofiawilhelmina.blogg.se
josefin

HAHAHHA ^^ vill ha? :P hahha
HAMPUS!

2008-02-13 @ 14:44:41
URL: http://zakrissson.blogg.se
Vevve

Sofia; haha för att jag e bäst helt enkelt.. ne ja såg en länk
typ på pa =P jo vem har inte de.. därför gjorde jag mitt egna =P hahaha

Josse; ja de e klart! dom e fett tuffa ju!
hampus på er

2008-02-13 @ 18:03:55
Carmen

HAHAHA!! vilka klockrena kläder. Jag vill ha dem allihop. Eller kanske inte free pony ride, mer för killar ;) älskar den första tröjan och den sista med tomten. Man känner igen sig en aning ja! jo jag håller med dig om mode. Du är skön som har din egen stil. Jag är totalt hjärntvättat när det gäller mode, jag köper alltid onödiga trendprylar som jag hatar en vecka senare. Men jag har blivit bättre! Fast skor kan jag inte få nog av! händer i helgen bruden?
Puusss

2008-02-15 @ 12:40:02
URL: http://www.carmelia.blogg.se
Vevve

eller hur! helt underbara =P
jo ja vet att du är det, men sen har du märkt hur myk skit du har oxå, vilket är bra. vissa bara köper o glömer =P du vet iaf om att de egentligen var onödigt =P
i helgen.. ska på en ungdomsmässa ikväll, sen hem till petri o kolla på film, iorgon vet jag inte rikigt.. o sönda blir de väll lugnt.. själv då?
puss!

2008-02-15 @ 14:04:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0