6 månader gubben!

None

Jag älskar dig Petri
Att tiden kan gå så fort.
Att det var 6 månader sen det verkligen vart vi, när det sas rakt ut.
Men ändå känns det så lite när jag tänker på hur mycket du vet om mig och vad vi varit med om.
Allt vi har hunnit göra, 2 konserter, Liten familje semester, släktträff, en födelsedag och massa härliga stunder.
Du svepte mig med storm och har haft mig i din famn ända sen dess.
Jag vill inte vara någon annan stans heller.
Jag Älskar dig gubben.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Kommentarer
Carms

Sött :)

Ni är fina tillsammans!

Ses senare idag.

Kram

2008-08-15 @ 09:10:38
URL: http://www.carmstilia.blogspot.com
C

Klart jag ska skicka dom! :) på msn nån dag. händer ihelgen? hade du kul förra helgen?

2008-08-21 @ 15:41:47
URL: http://www.carmstilia.blogspot.com
C

Tackar :D

Du har gjort om din sida ser jag! fin :)

KRAM

2008-09-02 @ 15:34:09
Carmen

Imorn ska vi dansa röven av oss ;)känner mig laddad!!

Hoppas du har en slant över så du kan hälsa på, kolla ryanair! 99kr för en enkel flygbilett.

Kram

2008-09-04 @ 19:30:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0