När kommer våren?!

 
Sitter här i skolan och har allmänt tråkigt. Sitter och önskar sig bort till lite värme i alla fall solsken, fick ju världens chock igår när det började hagla!! Helt stört det var små iskulor överallt! (Bildbevis kommer!) Hallå halva April har gått nu och det ska vara vår! Solken och allt varmare dagar!

I veckan kommer det att vara mycket plugg, har nationella i Svenska B att göra, muntligt dessutom, ska skriva ett tag med referenser ur två olika texter med samma tema. Inte så lätt men när man väl kommit igång så funkar de. När jag är klar med det har jag bestämmt mig för att skriva klart de andra svenska arbetena som jag har kvar sen innan sportlovet.. ajja bajja på mig.. Men men..
Hoppas på att få bo hos Petri nästa vecka, de ska vara hundvakt och kan behöva en extra hand. Vem kunde ha tro det va, för 4 månader sen så var det mitten av december och jag träffa honom ordentligt för första gången. Nu har vi snart varit ett riktigt par i 2 månader, det är bara halva tiden som vi har kännt varandra! Helt stört men det blir så ibland. Man hör hur folk använder uttrycket "Det bara klickade" Men det var verkligen vad som hände. Inte riktigt kärlek vid första ögonkastet dåra men man kan inte ignorera att det fanns en stark dragning till varandra. Jag trodde då verkligen inte att jag skulle kunna lita på någon kille så här fort efter Johan, det tog ju verkligen hårt på mig. Men så gick jag och kärade ner mig i en helt underbar kille.

Men nu börjar min lektion så jag måste sluta.
Ha de så bra därute!!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

IamVevve

Life is crazy, But so am I!

RSS 2.0